Samosběr

 

Časté dotazy ohledně samosběrů

Je zapotřebí rezervace?
Na samosběr není potřeba žádná rezervace, stačí přijet během otevírací doby. Pokud se k nám chystáte ke konci „otevíračky“, tak prosíme abyste přijeli alespoň půl hodiny před zavírací dobou. V opačném případě Vás obsluha již nemusí na pole pustit.

Jak je to s dopravou?
Pokud se k nám chystáte autem, tak Vás prosíme zaparkovat na ploše určené k parkování (ve většině případů se jedná o část pole). V případě, že se k nám chystáte hromadnou dopravou, tak doporučujeme přijet vlakem na zastávku Rostoklaty. Dále je to asi 15-20 min pozvolnou chůzí na samosběr.

Je zapotřebí si přivést vlastní nádoby na sbírání?
Sbírat je možno do vlastních nádob nebo je možnost zakoupit přímo na místě loubkové či papírové košíky. Pokud se rozhodnete přinést vlastní nádoby, tak Vám je před sběrem zvážíme a při placení váhu košíku odečteme, abyste platili pouze to co jste si nasbírali.

Je možné platit kartou?
Platba probíhá po zvážení nasbíraného ovoce a je možná pouze v hotovosti. Zároveň vás prosíme o drobné mince a menší bankovky, jelikož samosběr probíhá na poli a není tak jednoduché si dojít kamkoliv rozměnit.

Můžeme s sebou vzít malé děti?
Rodiny s dětmi jsou vítány. Pokud se chystáte na samosběr jahod, tak počítejte s tím, že řádky jsou úzké a tedy kočárek na pole nemůže pustit. Co se týče samosběrů malin a ostružin, tak tam jsou řádky široké a povrch je posekaná tráva. Kočárky jsou tedy na vhodné pouze na samosběr malin a ostružin.

Můžeme vzít na samosběr pejska?
Pejsky bohužel na samosběru nedovolujeme.

Kolik činí vstupné?
Vstupné je vyžadováno pouze na samosběrech malin a ostružin a činí 30,- 

 

Máte dotaz?

Kontaktujte nás přes náš Facebookový profil,
e-mailem, či telefonicky na: 605 360 273.

Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení.
Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat osobní údaje. Své nastavení můžete spravovat zde.